שאלות ותשובות – FAQ

איך נרשמים לאתר?

זה פשוט וקל! על מנת להירשם לאתר כל שצריך לעשות הוא להזין את פרטיכם האישיים כגון: שם מלא ואת כתובת הדוא”ל שלכם. בנוסף, תתבקשו לבחור סיסמה או שתוכלו לבצע הרשמה מהירה באמצעות חשבון הפייסבוק שלכם. להרשמה, יש לגשת אל התחברות > צור חשבון, או פשוט ללחוץ על כפתור התחבר באמצעות פייסבוק.

איך מבצעים הזמנה באתר?

בחרו את הפריטים שברצונכם לרכוש, סמנו אותם והוסיפו לסל הקניות. משם תוכלו לעבור על ידי לחיצה על כפתור מעבר לקופה שנמצא בצד שמאל למעלה. בעמוד הקופה תתבקשו להזין את השדות הקיימים כמו: כתובת המשלוח, איש קשר, טלפון, שיטת משלוח ואמצעי התשלום. בשלב זה תפתח אפשרות להזין את פרטי כרטיס האשראי. לאחר שהשלמתם את הרכישה בהצלחה תעברו לעמוד אישור הרכישה ובו מספר האישור הייחודי של ההזמנה שלכם.

אפשר לעשות הזמנה טלפונית?

הזמנות באמצעות האתר בלבד.

מלאי האתר

המלאי במחסן והאתר מסונכרנים, כל מה שקיים במלאי מופיע באתר וזמין לרכישה. בנוסף, במידה והמוצר שחיפשתם אזל מהמלאי ניתן להירשם ולקבל מייל ברגע שחוזר.

האם אפשר לשלם במזומן?

לא ניתן לשלם במזומן. ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי (ויזה, מאסטרקארד, ישראכארט ואמריקן אקספרס).

הזמנת פריטים ואישור הזמנה

לאחר ביצוע ההזמנה יישלח (תוך מספר דקות) מייל עם פרטי ההזמנה ומספרה, למייל אותו בחרתם להזין בחשבונכם באתר. לתשומת לבכם, מייל זה אינו מעיד על אישור ההזמנה אלא על כך שפרטיכם נקלטו במערכת בהצלחה. אישור ההזמנה ישלח אליכם למייל רק לאחר בדיקת פרטי אמצעי התשלום, קבלת אישור חברת האשראי, ובתנאי שהמוצרים שהזמנתם נמצאים במלאי.

איך אפשר לעדכן פרטים?

לעדכון פרטים עליכם לשלוח מייל למחלקת שירות הלקוחות שלנו בכתובת info@amigo.co.il ולציין מספר הזמנה ואת הפרטים שאתם מבקשים לעדכן.

שינוי כתובת בהזמנה שבוצעה

נוכל לסייע לך בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 08:00-16:00 במייל בכתובת info@amigo.com ונטפל בנושא.

היסטוריית ההזמנות שלי

על מנת לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלכם ובסטטוס שלהן, יש לגשת אל החשבון שלי > ההזמנות שלי.

במידה וברצונכם לבטל הזמנה

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 08:00-16:00 בכתובת מייל info@amigo.com  ונטפל בנושא.

שכחתי סיסמה

לא נורא  גשו אל התחברות > לקוחות רשומים והקליקו על הקישור שנמצא ליד כפתור ההתחברות. לאחר שתזינו את כתובת הדוא”ל איתה נרשמתם לאתר, נשלח לכם מייל לאיפוס הסיסמה. כמובן שגם שירות הלקוחות בצ’ט או במיילinfo@amigo.co.il

שינוי סיסמה

גשו אל פרטי החשבון שנמצא בעמוד לוח בקרת החשבון > פרטי יצירת קשר > שנה סיסמה.

הרשמה לניוזלטר שלנו

החלטתם להירשם לניוזלטר שלנו ולקבל הטבות, קופונים ומידע לפני כולם? מעולה! לניהול ההרשמה שלכם גשו אל תחתית עמוד הבית והשלימו את הפעולה.

נרשמתי לניוזלטר, אבל טרם קיבלתי מכם מיילים. מדוע?

במידה וכתובת הדואר שלך היא בשירות Gmail, יש לוודא כי המיילים מאתנו מגיעים לתיקייה הנכונה בתיבה שלך. באופן אוטומטי מיילים פרסומיים מגיעים לתיקייה הנקראת Promotions ולא לתיבה הראשית, Primary, הנראית בכניסה לחשבון המייל. אם ברצונך לקבל את המיילים לתיבה הראשית יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לסמן ב-V את אחד המיילים מאתנו
  2. ללחוץ על כפתור ימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על המייל
  3. לבחור באופציית Move to Tab ולהעביר לתיבת Primary. מעתה כל המיילים שנשלח לך יגיעו בקלילות לתיבה הראשית.

מה ההבדל בין כתובת למשלוח לבין כתובת לחיוב?

כתובת למשלוח היא הכתובת אליה תסופק ההזמנה. כתובת לחיוב היא כתובת הגורם המשלם, כלומר בעל כרטיס האשראי. חשבונית ההזמנה נשלחת לכתובת המייל המעודכנת ב”חשבון שלי”.

מתי אפשר לבצע הזמנות באתר?

האתר פעיל 24/7, ולכן תוכלו לבצע הזמנה באתר מתי שרק תרצו.

סל קניות

בסל הקניות תוכלו לצפות בכל המוצרים שהוספתם לסל. תוכלו לעדכן את הכמות שלהם ואף להסיר אותם מהסל. במידה וערכתם שינוי בסל, יש ללחוץ על הכפתור “עדכן את סל הקניות” לאחר שתסיימו. בנוסף, מכאן תוכלו להמשיך בקניות או לגשת לקופה להשלמת תהליך ההזמנה.

מימוש קופון הנחה

למימוש קופון הנחה, יש לגשת בסיום הוספת הפריטים שברצונכם לרכוש, לעמוד הקופה ולהזין את קוד הקופון בשדה > האם ברשותך קוד קופון? ולאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור “החל”. אנו ממליצים לכם להירשם לניוזלטר שלנו, מדי פעם אנחנו מבטיחים לעדכן אתכם במידע חדש, קופונים ומבצעים אטרקטיביים ושווים במיוחד.

אספקה ומשלוחים

הפריטים שרכשת יישלחו אליך באמצעות חברת שליחויות, במסגרת זמן האספקה שצוין בעת הקנייה. החלוקה תתבצע בכפוף לתנאי ההספקה של חברת ההפצה.

שליח עד הבית

יש לנו 3 סוגי משלוחים:

  1. משלוח לכל הארץ – חינם ברכישה מעל 499 (פחות מכך 30 ש”ח).

לאיזו כתובת מומלץ להזמין את המשלוח? כתובת הבית/עבודה?

מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות הפצת המשלוחים.

משלוח לנקודת חלוקה – מבחר נקודות חלוקה באמצעות חברת צ’יטה

אם בחרתם באפשרות של משלוח לנקודת חלוקה, החבילה תגיע לנקודת החלוקה אותה בחרתם מתוך 1000 הפזורות בחבי הארץ. ברגע שהחבילה תגיע אל הנקודה, יישלח אליכם SMS המעדכן אתכם שהחבילה ממתינה לאיסוף בצירוף הכתובת ושעות הפתיחה של אותה הנקודה. יש להגיע לאסוף את החבילה בהקדם ותוך מספר הימים המצוין בהודעה. במידה ולא הגעתם לאסוף תוך כמה ימים תקבלו תזכורת בSMS. במידה ולא בוצע איסוף החבילה תחזור אלינו.

האם ניתן לבצע איסוף עצמי?

בוודאי! ניתן להגיע לאסוף את החבילה לאחר קבלת מייל שההזמנה נארזה, האיסוף העצמי מתבצע בימי א-ה בין השעות 08:30 – 16:00. הכתובת לאיסוף היא – רחוב החרושת 26 א.ת צפוני אשדוד (חנייה חינם) לבירורים נוספים ניתן לפנות בצ’ט של האתר או במייל לכתובת info@amigo.co.il.שימו לב! יש לאסוף את החבילה תוך עד 10 ימים מקבלת ההודעה.

עלויות משלוח

איסוף עצמי – חינם

משלוח לנקודת חלוקה – חינם

שליח מהיר ושליח עד הבית – 30 ש”ח

מה אני עושה במקרה של מוצר פגום?

במקרה של מוצר פגום, בבקשה שלחו הודעה בצ’ט לייב באתר או במייל לכתובת info@amigo.co.il ותציינו את הפגם, מספר הזמנה ובבקשה גם תצרפו תמונות.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

בהחלט. להלן פירוט:

עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ₪

עד 4 תשלומים בקנייה מעל 600 ₪

האם ניתן לבצע תשלום באמצעות paypal?

מצטערים אנחנו לא סולקים עם PayPal.

האם האתר שלכם מאובטח?

האתר מאובטח על פי התקנים המחמירים ביותר שנקבעו על ידי חברות הסליקה בישראל (SSL), ועומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחה.

מתי אחויב על ההזמנה שלי?

החיוב יתבצע רק לאחר אימות פרטי כרטיס האשראי וקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע הרכישה. רק אז תיחשב ההזמנה כברת ביצוע ויתחילו כל תהליכי אספקת המוצרים שהזמנתם – כל זאת בתנאי שפרטי ההזמנה נקלטו בהצלחה במערכת, ובלבד שהפריטים שהזמנתם מצויים במלאי.

שירות לקוחות

שירות הלקוחות שלנו זמין לכל שאלה ופנייה בימי א-ה בין השעות 08:00-16:00 –  במייל info@amigo.co.il ובצ’ט לייב באתר.

האם ניתן להחזיר מוצרים?

כן, ניתן להחזיר את המוצר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. ראשית, יש לוודא שלא נעשה במוצר כל שימוש וכי הוא מוחזר באריזתו המקורית (שלא נפתחה). את המוצר יש להחזיר לא יאוחר מ-14 יום מיום קבלתו. ניתן להחזיר את המוצר עצמאית למחסן שלנו, באמצעות שליח מטעמנו (בתוספת תשלום) או לשלוח לנו אותו באמצעות דואר ישראל לכתובת: החרושת 26 א.ת צפוני אשדוד. ברגע שנקבל את המוצר חזרה נזכה אתכם זיכוי כספי מלא ואישור אודות הזיכוי יישלח אליכם למייל.

איך אתם מזכים אותי?

אנחנו מזכים את אמצעי התשלום בו חויבת עבור ההזמנה. עם אישור הזיכוי תישלח אליכם חשבונית במייל. במידה ולא ראיתם זיכוי לחשבונכם בתוך 14 ימי עסקים, צרו עמנו קשר באמצעות עמוד צור הקשר שבאתר, במייל info@amigo.co.il ונשמח לסייע.