משלוחים והחזרות

משלוחים והחזרות

מדיניות משלוחים והחזרות!

סוגי משלוחים:

    • איסוף עצמי – מהמחסן ברחוב החרושת 26 אשדוד (חנייה חינם) – בימי א’-ה’ (לא כולל חגים וערבי חג) בשעות: 08:30-16:00. איסוף עצמי יתאפשר רק לאחר קבלת מייל שההזמנה נארזה. אנחנו חנות אינטרנטית בלבד ולא ניתן לבצע רכישה במקום. יש לאסוף את החבילה תוך עד 10 ימי עסקים מקבלת המייל.
    • משלוח לנקודת חלוקה עד 5 ימי עסקים – משלוח חינם למבחר נקודות חלוקה (כ- 1,000 נקודות) ברחבי הארץ (מוגבל למוצרים קטנים ולגודל של עד קופסת נעליים). במקרה של עומס בנקודת החלוקה שנבחרה ע”י הלקוח/ה, לחברת המשלוחים שמורה הזכות לשנות את נקודת החלוקה לנקודה אחרת הקרובה לנקודת האיסוף שנבחרה.
    • משלוח הביתה עד 5 ימי עסקים – חינם בהזמנות מעל 499 ₪, אחרת בעלות של 30 ש”ח. התחייבות ל- 5 ימי עסקים היא לכל הישובים בארץ, למעט ישובי רמת הגולן וגבול הצפון, יישובי בקעת הירדן, יישובים מעבר לקו הירוק, יישובי עוטף עזה, יישובי הערבה, אילת וים המלח. יום ההזמנה אינו נכלל בחישוב הימים, אם ההזמנה נעשית אחרי השעה 12:00.

*במקרה של שינוי בכתובת האספקה (לאחר קליטת ההזמנה באתר) ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוח.

ניתן להחזיר את המוצר שרכשתם תוך עד 14 ימי עסקים מרגע קבלתו כל עוד המוצר נמצא באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש (נא לקרוא “דגשים להחזרה” המפורטים בהמשך!). ההחזרה תעשה בתיאום מראש עם אתר פליימוביל ישראל בכתובת info@amigo.co.il..

ניתן להחזיר את המוצר בדרכים הבאות:

  • דואר רשום – יש לכתוב על גבי החבילה “לכבוד אינטרטויס בע”מ”, הכתובת – החרושת 26 א.ת צפוני אשדוד.
  • באופן עצמאי – יש להגיע למשרדינו בכתובת החרושת 26 א.ת צפוני אשדוד (חנייה חינם) בימים א’-ה’ בשעות 9:00 – 16:00 למעט ערבי חג וימי שבתון.
  • שליח מטעמנו – איסוף המוצר הינו בעלות 30 ש”ח, אם הנכם מעוניינים בהחלפה, העלות הינה 60 ש”ח (30 ש”ח לכל צד).

לאחר חזרת החבילה למחסננו יבוצע ההחזר בניכוי תשלום על דמי משלוח בגין המשלוח המקורי וחשבונית זיכוי תשלח במייל.

פליימוביל ישראל שומרת לעצמה את הזכות לנכות מסכום ההחזר הכספי דמי ביטול בהיקף של 5% מערך העסקה ו/או 100 ש”ח, הנמוך מבניהם.

דגשים להחזרת מוצר:

יש לוודא שלא נעשה במוצר כל שימוש והוא נמצא באריזתו המקורית, ללא פגם במוצר או באריזה – שלא נפתחה.

יש לארוז את המוצר בקרטון האריזה בו הגיע או בקרטון אחר (בנוסף לאריזת המוצר) על מנת לוודא שהמוצר לא יפגע בדרך. אין להדביק מדבקות משלוח על המוצר או אריזת המוצר עצמו. בכל החזרת מוצר, גם במידה והחבילה נמסרת לשליח של אמיגו, באחריות הלקוח לוודא כי החבילה ארוזה באופן שלא יפגע בפריט עד הגעתו אלינו.

לאחר חזרת המוצר הוא יעבור בדיקה מדוקדקת ומוצרים פגומים ו/או לא ארוזים כראוי לא יזוכו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות: במייל   info@amigo.co.il.

הערות ותוספות

חשוב לדעת!

    • ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה בשבילכם. בכל שאלה אנו זמינים עבורכם בטלפון או במייל.
    • לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט (כרטיסי חיוב מידי), ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.
    • לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.